Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chci /jít/ na plastiku.

Po poradě sedíme v hospůdce a klábosíme. Vesměs to jsou všechno pracovní plky. Téma hovoru se pozoruhodně mění ve velmi zajímavé, jakmile šéf s velkou hrdostí sdělí: Že......

„Dal manželce skvělý dárek k  výročí!“

Chvíli ticho, konečně, někdo odbočil od téma práce, říkám si. Prima! Okamžitě mě napadá.., mám koncem roku s manželem také výročí. Všichni čekáme, co ze šéfa vypadne!

„Dostala tučnou obálku, aby si mohla nechat udělat nová prsa!“

„Fííúú!“…..zasyčelo mezi půllitry s pivem.

Kolegyně, ale i kolegové poplácávají pohledem po zádech našeho šéfa.

„Borec!“ čtu skoro ve všech očích. Tučná obálka a taková péče! Co by za takovou obálku s plastikou kterákoliv z nás dala! Nechat si vymodelovat nová a krásná ňadra. „Hm, hm!“ „Palec nahoru!“ šustí pochvalné hlášky.  Šéf je rád, že se pochlubil, že to řekl, že je pochválen, že tak miluje svoji ženu, že ji hýčká.

Jenže!

Dochází mi.

„To je přece ale hrozný!“

Vykřikuji a je mi úplně jedno, že mluvím se svým nadřízeným.

„Nenapadlo tě, jak se může taková žena cítit???"

„Jak jí je,  když jí manžel řekne, že by si měla nechat plastikou „něco“ opravit? Nenapadlo tě, že jí tím dáváš najevo, že na ní nejsi asi s něčím spokojen? Že se jí to spíš může dotknout? Ublížit? Ranit? Při výročí se dozví, že je něco špatně? Co její sebevědomí? Sakra!!!"

„Ona si o ně řekla?“ dodávám už trošku v uklidnění.

Chrlila jsem na něj totiž jednu větu za druhou, plna emocí a ukřivděných pocitů, snad za všechny ženy, kterých by se takový dar mohl dotknout.

Samozřejmě, že si o ně neřekla, dozvídám se. Samozřejmě, že si uvědomuji, že je opět moje sebeovládání v háji. Nekontroluji se, a i když jde o mimo-pracovní rozhovor, ječím na svého šéfa. Kolegyně mi taktně pod stolem šlape na nohu.

Je fakt, že se dělíme na dvě skupiny, vlastně tři skupiny. Ti, co přitakávají, chválí super dárek a vůbec jim nepřipadá nevhodný, ti, co taktně mlčí – vždyť sakra mluvíme se šéfem, no ne? No a pak na mě, která je rozhořčena nad sobectvím svého šéfa. Beru to tak, že vlastně dárek dává sám sobě. Pro sebe si nechává vymodelovat svoji ženu. Ano, cítím to tak, pokud si ona sama neztěžuje a necítí se zakomplexovaná nebo dokonce přímo neškemrá o finanční příspěvek.

 Šéf mě zná, snad mi odpustí výlevy emočních pocitů v hospodě od piva.  Po týdnu se přiznává, že jeho žena obálku na nová prsa „prošopovala“. Trošku se mi ulevilo. Trošku víc.

Ale i otrnulo. A tak, když jsem přijela dnes domů, ptám se manžela pro změnu já. Znovu zdůrazňuji, že já. Protože v tom je ten hodně velký rozdíl. /šibalsky mrkající smajlík

„Můj milý! V prosinci máme naše velké výročí."

Nic.

"Co kdybych se ti udělala krásnější a došla si na liposukci?“

Nic.

Poplácávám se po svých bocích a nepevně nepěkném pozadí.

Stále nic.Je ticho, bez komentáře. Manžel odchází. Asi přemýšlet. Po pár minutách se vrací ze sklepa a táhne za sebou můj starý a zaprášený rotoped.  Postavil ho uprostřed obýváku a zamilovaným pohledem mi sděluje.

„Mně se ale tvoje pozadí libí!“ a poklepává při tom rukou o rotoped./ smajlík, který se řeže smíchy, až mu kapou slzy

 ...Buď do mě nechce vrazit ani korunu a je přesvědčen, že denním dřením na rotopedu dosáhnu stejného efektu, jako liposukcí a zadarmo. Nebo prostě mé pozadí opravdu miluje.

 

 

p.s. – /menší dovětek z historie/.

„Jedeme s Irenkou do Itálie!“

Sděluje mi kamarádka Michala. Nepřipadá mi na tom nic divného. Ona pak ale dodává.

„…do nudistického kempu!“

Nadechuji se.

„Prosím??!“ Proč? Proč jste tam nejely před sto lety?“

Michala se nesměje, ona se nesměje nikdy, ona vždycky divně hejká. Teď taky hejká.

„To tam jako budete celý dny chodit nazí? Bože, co celulitida? Co kila navíc? Co evidentně- viditelně opotřebované partie těla – věkem?“

„Nešil!“ 

Michala přestává hejkat.

 „Buď v klidu, věkový průměr  tam je šedesát let!“

„A to tě uklidňuje, jo?“ divím se a kroutím při tom hlavou.

„Čtrnáct dní se dívat na šedesátileté naháče, korzující v kempu mezi snídaní, obědem a večeří?“

…čas po večeři asi ani nedomýšlím.

„Jsi blbá!“ brání se Michala…

“Víš, jak je to zdravé?“

„No, to musí být děsně zdravý…! Dobrý den pane Novák, jak se máte? Že už jste deset let v důchodu? Né, vůbec na to nevypadáte. A vy paní Nováková, ta skvělá figura, jak to děláte?“

Jediné, co mě napadá, jako popud do kempu nudistů je, že „má Michala nová prsa“.

Lékař jí totiž doporučil „zmenšení“. K její velmi štíhlé postavě, byla velikost xxl už zdraví nebezpečná. Litovala jsem jí, když musela brát stále ohledy při oblékání, ale také obdivovala, když se rozhodla do toho jít.  Když jsme si pak volaly po – byla strašně šťastná, z toho, co jí nadělili na hrudníček. První, co řešila po návratu ze špitálu, byly plavky. Paradox, jela přece do nudy kempu. Ale jen pro ten pocit, vyzkoušet konečně normální velikost vrchního dílu. A tak jsme šly. Pár dnů po zákroku. Bavila celý obchod tím, jak slintala nad mini plavečkami a mazlila se s vrchními díly. Nikdo nechápal, jakou radost jí můžou udělat šátečkové mini plavečky.

„Já si je musím zkusit!“

Nevydržela. Vymlouvala jsem jí to, stále ještě nosila zdravotní podprsenku a neměla ještě ani vyndané stehy.  Neudržela jsem ji. Nasbírala neskutečné množství plaveček a hnala se do kabinky. Na moje obavy, že by měla ještě pár dnů počkat, vůbec nereagovala. Okolí nechápalo, proč se ta paní, středního věku, chová jako blázen. Do kabinky jsem vlezla samozřejmě s ní. Když si sundala zdravotní podprsenku, málem jsem omdlela. Její ňadra vypadala, jako by jí po nich celou noc někdo jezdil šicím strojem, příšerný, tolik stehů, řezů jsem v životě na tak malé,  nejchoulostivější části ženského těla neviděla. Muselo to ještě bolet, ale co by nevydržela pro ten slastný pocit – vyzkoušet si vysněné plavečky na nově vymodelovaná prsa.

„To ty nepochopíš!“ komentovala.

„Hm!“  podívala jsem se na ty svoje v push – up.

Hekání, které se ozývalo z naší kabinky bylo velmi podezřelé. Bolestí jsem vzdychala já – za Míšu, Míša vzdychala slastí. Skvělým pocitem. To že jí už konečně nebudou bolet záda – bylo vedlejší. Ty prsa!

„Ježíši, to je strašný, Míšo, prosím tě opatrně, Au, au,…ať si neublížíš. Já se zblázním, ještě abys  tam zavlekla infekci…!“ jsem byla já.

„No to je nádhera, uhni kousek, ať tam pořádně vidím. Bože ty jsou nádherný…jéééé…!“byla Michala.

Když jsme vyšly ven, divné pohledy, byly pohledy personálu a vlastně i ostatních zákaznic.  No, nic, vrátily jsme vše na stojany, poděkovaly a odešly. V obchodě po nás zavládlo ticho.

 

Nenechte tedy se sebou šít,  ale ani po sobě - pokud to není nezbytně nutné... /veselý smajlík ?

 

Ano, protože všem přeji skvělý zbytek neděle a nenáročný pracovní týden. /palec nahoru

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Alice Kopřivová | neděle 12.6.2016 19:49 | karma článku: 24,21 | přečteno: 2156x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 507x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 546x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 18,77
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik