Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Každá máme toho svého.... gynekologa!

Je hodně toho, čím nás náš běžný život vysiluje - trocha nadsázky s humorem sem tedy opět snad patří. A tak to na sebe zase prásknu!

Hodně dlouho mi trvalo, než jsem začala svého gynekologa vnímat jako svého lékaře a ne, jako chlapa. Bylo mi kolem sedmnácti? Asi tak! V té době jsem se snažila vůbec přijmout, že je my - ženy potřebujeme. / mrkající smajlík

To, že se prohlídky opakovaly jednou ročně mělo  plus i mínus. Mínus to, že jsem si na "to" i "na  něho" za nic na světě nemohla zvyknout a plus - že to bylo "zaplať bůh" jen jednou za rok. Každoroční psychické trauma se tak dalo vydržet. Ledy jsme prolomili až když jsem otěhotněla. S manželem, ne s ním!! Tam pak četnost návštěv vzrostla a já si na svého gynekologa konečně zvykla. Byla jsem tak šílená, že jsem ho i uprosila, aby mě odrodil. Slíbil mi to! Věděla jsem, že nesmím rodit  poslední týden v únoru - byl na dovodlené v Alpách. Raději jsem tedy skoro čtrnáct dní přenášela a rodila, až když se vrátil.To, že jsem nevolala manželovi, když mi konečně praskla voda, ale jemu - byla samozřejmost. Teď, když o tom s odstupem času přemýšlím - musel být ze mě šílený!!!!!

Po porodu se naše schůzky omezily opět na roční preventivní prohlídky. Asi po dvou letech po porodu, mě můj, teď už to tak můžu napsat, "můj" věrný a oddaný gynekolog poslal na vyšetření do nemocniční ambulance.

"Prý tam mají nový ultrazvuk!" avizovala mi v čekárně sestřička.

"Nepůjdu!" byla moje  okamžitá reakce s tím, že jsem o tom i stoprocentně přesvědčená.

Půlhodinové vysvětlování, že ultrazvukem tohoto typu zatím běžné ordinace gynekologů vybavené nejsou, mně vůbec nezajímala.

"Chci vyšetřit tím, co jste mě vyšetřoval celé těhotenství!" bojovala jsem.

Můj gynekolog to vzdal a  zvedl telefon, vytočil číslo.

"Ahoj Hani, prosím tě, kdy budeš mít službu na ultrazvuku? Pošlu ti tam jednu svoji pacientku!"

Pak už bylo jen "hm, hm" a na papír mi napsal termín .

"Tak, a teď už snad protestovat nebudete, ne?" usmíval se a podal mi lísteček.

Ano, zajistil mi vyšetření u ženy. Ano, uklidnil mě a já tam za týden dorazila.

Čekání bylo dlouhé, ale nervozita ze mě vyprchala ve chvíli, kdy jsem z ordinace slyšela "jen ženský hlas".

"Paráda!" oddychla jsem si.

Jenže! Když mě konečně zavolali do ordinace - mezi dveřmi stál v bílém plášti -krásný, mladý medik. Typovala bych, že mého věku - tenkrát mi bylo šestadvacet. A to nebylo všechno, se slíbenou "Hani" tam stály ještě další dvě medičky. Doufala jsem,  že odejdou. /vyděšený smajlík

Neodešli! Paní doktorka si připravila nový přístroj, požádala mě, abych si lehla a medikům zavelela, aby se šli dívat. Hrůza.

"To ne!" potichu, ale jasně ze mě vypadlo

"Co, to ne?" zahudrovala lékařka "Hani"

"Pak doktor vám volal a zařizoval mi vyšetření u vás!"

"?????" nikdo nechápal a já se klepala

"Jen u vás!" pípla jsem

Teď už si všichni oddychli, pochopili a mezi sebou si začali vyměnovat posměšky.

"Aha!" pochopila Hani, že mě asi jinak nevyšetří. Poslala tedy celou delegaci mediků, natěšenou na moji dělohu, vaječníky a co já vím ještě - PRYČ. A to musím dodat, že jsem byla, tehdy ještě pískle, které si nedokázalo nikde nic moc dupnout. Jenže to jsem opravdu  ještě nebrala gynekology jako lékaře a ten medik byl fakt moc pěknej.....

...........

Následovala neskutečná spousta let,  a s nimi i každoroční preventivní prohlídky u mého gynekologa, i on si postupem času pořídil svůj vlastní ultrazvuk. Kvůli mně? haha

Nic víc jsem naštěstí těch pár neskutečných let nepotřebovala.

..........

A....!

Další preventivní  prohlídka proběhla nedávno. Jaký to byl pro mě šok, když jsem v čekárně zjistila, že můj pan doktor už přestal ordinovat - co mi to proboha udělal! Šel do důchodu.Na dveřích bylo úplně jiné jméno. Hystericky jsem začala vymýšlet strategický plán B. Kam půjdu? Domů? Na internet shánět gynekoložku? To už se ale otevřely dveře a vyšla mladá - také úplně nová sestřička. Sakra to se museli za ten rok vyměnit všichni? Nedalo se utéct. Šla jsem do toho!

Do-to-ho! Když jsem přešla z přípravky do ordinace - do-to-ho už přestalo platit! Byl to "on".....ten šestadvacetiletý medik! Jasně, že si mě nepamatoval, ale já ano! /šokují smajlík

Sice nám už oběma táhne na padesát, ale v jediném, v čem se změnil on, byly šediny.

No, tak super!

Tak mě to přece nemine! 

Teď už to dám!  říkám si v duchu, spíš se hecuji, abych byla schopna vůbec mluvit.

 Podává mi dokonce ruku a seznamuje se semnou, resp. tedy s mou lékařskou kartou a začíná mi přednášet o menopauze. Super! To je za to, že jsem ho tenkrát vyhnala?

Ptá se,  jestli už mám nějaké problémy - bomba. Zachraňuje to tím, že se ptá na i na mé povolání. Tady už se trošku chytám. Ježíš! Ale asi zase nějak moc. Tedy chytá se - teď už můj druhý gynekolog.

"No to je super! Něco takového bych od vás potřeboval zařídit! Běžte se položit!

Zbytek rozhovoru už nevedeme u stolu. Ono, kdyby se to nezvrátilo - vlastně teď už v obchodní schůzku, nic zvláštního by na tom nebylo. Jenže já jsem u toho ležela! No, ležela! Nohy tam kde mají být a můj gynekolog také tam, KDE MÁ BÝT! Odpovídala jsem  na jeho obchodní otázky a že jich bylo, očima jsem při tom provrtávala strop a potila se studem jako prase/pardón smajlík.

Oční kontakt - jasně - priorita správného obchodního rozhovoru. Tak ten tam rozhodně nebyl. Myslela jsem, že zešílím. S takovou obchodní schůzkou se asi při tréninku obchodních dovedností nepočítá.Takovou obchodní schůzku jsem taky zatím ještě nikdy neměla. Stále nožky ve vzduchu, a hlavou mi lítala čísla, počítala jsem procenta, odpovídala na spoustu technickych dotazů....Po vyšetření jsme se vrátili zpět ke stolu...ani tady jsem nedokázala navázat oční kontakt, už jsem ale měla kolena u sebe. Obchod jsem - světe div se! - uzavřela.

 

Že by mě posunul dál - teď už opět můj, druhý gynekolog?

Mějte fajn den, mějte fajn týden, mějte se "fajn"!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Alice Kopřivová | neděle 4.6.2017 18:08 | karma článku: 24,03 | přečteno: 1843x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik