Šatičky

5. 10. 2017 11:51:19
Ne, že bych chtěla někoho nutit ke lhaní, a už vůbec ne, někoho kazit. Ale, každá snad máme svá tajemství. Vždyť i muži mají své dny.

Opět v časovém skluzu přijíždím domů, sprchu nestíhám na přejezd do druhého města na akci modního salónu mám přesně čtyřicetpět minut. Převlékám se, měním plán, sprchou prolítnu, doladím make-up, šaty jsem si naštěstí připravila včera večer.

Sedám do auta, cestou nabírám další dvě kamarádky a už ze mě pomalu opadává celodenní stres, začínám se usmívat a těšit na dámskou jízdu. V autě začíná panovat super atmosféra, překřikujeme se navzájem, prskáme smíchy a i místo na parkování v centru máme brzy. Paráda. Pětačtyřicet minut na přejezd stačil. //palec nahoru

Vystupujeme z auta , šok a podlamují se mi kolena. Kamarádka má stejnou koženou bundu - jako já. Vzhledem k tomu, že je celkem výstřední/ ta bunda/ a sytě červená/ta bunda/. Budeme na přehlídce opravdu k sežrání. Ksakru nakupujeme ve stejných obchodech? Jedna z nás ji musí bezpodmínečně sundat! Dobře, sudnaváme ji obě. Kamkoliv jinam, ale na modní přehlídku takhle - fakt ne.

Házíme bundy do auta - obě a se smíchem se odcházíme bavit, bavit, bavit.

Přehlídka - super.

Opět si říkám!

"Haló paní, proberte se , máte plné skříně, nic nepotřebujete, jedete se kochat!"

Odjížím s krásnými šaty. Super pocit, vešla jsem se do těch, co měla na sobě modelka. Chápete, padesátka na krku a já je z ní sundala. Ohlas byl takový, že mi majitelka salonu už jen ustřihla cedulku za krkem a já si je prostě nechala na sobě. Fakt mi slušely. Nekecám.

Byla káva, byl pokec, úžasný večer, já vyvětrala rovnou i nové šaty a jelo se domů.

Cestou jsem opět vyklopila obě kamarádky doma a kolem jedenácté večer jsem parkovala před vlastním domem.

Jenže!

Já v těch šatičkách asi nemůžu domů. Tedy můžu, ale slíbila jsem nejen sobě, ale i manželovi, že fakt nemám potřebu zrovna v modním salonu zase utrácet. Šatičky byly nejen krásné a slušely mi, ale i nepřehlédnutelné. Jela jsem ve sportovních šatech a kožený budně, přijela bych jako z plesu.

"Ne, to nejde!"

Nastartovala jsem auto a popojela kousek dál, dál od pouličního osvětlení.

A tady to začalo! Nápad, že se převléknu zpět, by nebyl zase tak ulítlý, ale člověk si občas neuvědomí ty následky. To, že jsem musela do spodního prádla , v poloze sed, se možná s trochou fantazice a mojí mštností dá představit.Když už ale tak sedíte v tom spodním prádle, v jedenát večer v autě a právě okolo prochází postarší pán s pejskem....No, nevěří svým očím, mžourá a čučí do auta, čím dál víc a čím dál blíž k autu . Vy pak ve finále zjistíte, že odpolední oblečení jste si zavřela do kufru u auta. Můj pohled beznaděje na pána s psíkem - avizuje že mám problém.

"Proboha, nechoď sem!" šeptám.

Jde, naštěstí se jen dívá, nic neříká a já se připitoměle usměji. Naštěstí jde dál. Ještě dva pejskaři a omdlím.

Začínám řešit prekérní situaci, buď na sebe narvu zpět ty šaty a prostě doma vystvětlím, že nejsem šetřivá, nebo prostě vyběhnu z auta a ty pitomý hadry z odpoledne si z kufru v tom spodním prádle vyndám.

Třetí řešení vyhrává. Pracně na sebe rvu ty nový šaty znovu, lezu z auta a nadávám si , vyndavám z kufru tu pitomou ingelitku. Sedám zpět do auta a opakuji celý proces znovu: pracně sundat a pracně nandat...

Doma hraje v obýváku televize.

"Ahoooj" slyším příjemný hlas svého muže. V televizi běží fotbal, takže nezvedá vůbec oči, neotočí za mnou ani hlavu. Procházím, absolutně bez problémů, skoro kolem něj, stačím si postavit v kuchyni ještě na večerní kávu a jdu dál do ložnice. Své nové šaty uklízím do stříně. Fotbal končí ...prý za hodinu. //veseleškodolibý rozchechtaný smajlík//

Autor: Alice Kopřivová | čtvrtek 5.10.2017 11:51 | karma článku: 24.47 | přečteno: 1183x

Další články blogera

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma článku: 18.52 | Přečteno: 476 | Diskuse

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma článku: 19.97 | Přečteno: 535 | Diskuse

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma článku: 13.99 | Přečteno: 356 | Diskuse

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma článku: 10.88 | Přečteno: 289 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 252 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 26.90 | Přečteno: 382 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.73 | Přečteno: 179 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9197 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1201

Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...