Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Romatický wellness - po 30letech?

Ano, přesně tak! Když dáte manželovi k výročí dárek - romantický wellness víkend - pro DVA, a pak doufáte, že si Vás  vezme s sebou!

Ale abych to uvedla na správnou míru. Loni v prosinci  jsme oslavili společných 30 let. 30let manželství - dobrodružství, adrenalinu, ale i pochopení a jasně, že lásky.

Acho jo! Jsme staří? Jasně, že ne! Dnes jsem za to všechno žití/bytí moc vděčna a čím jsem starší/moudřejší (škodolibý smajlík), tím víc se topím ve zpomínkách a stále učím manžela, aby to se mnou  vydržel .Co víc, než požitkářsky užívat život. (smajlík s palcem nahoru)

Dárek byl k výročí  předán. Kdo pojede? No, to je snad jasný - poukaz pro DVA, tak my DVA. Taktně jsem se však neptala a jen poukaz předala.....a doufala, a doufala, že jediný kandidát jsem přece já.

Když na Silvestra pod vlivem alkoholu vypukla "hecovací" soutěž o parťáka, trošku jsem se začala bát. Sakra pochopil  můj dárek manžel dobře ??

.... V půl druhé ráno už bylo jasné, že se vážně o společný pobyt s mým mužem soutěží ,  a že dva jeho kamarádi mají velký zájem  .Můj opatrně vtipný dotaz druhý den byl opravdu opatrně vtipný... "Kdo s tebou pojede?".........

......HARRACHOV.....

A, jsem tu! Jasně! Jo a zapomněla jsem - náš pes taky!

Wellness pobyt v Harrachově právě začíná. /radostný smajlík/

Právě jsme se ubytovali v krásném hotelu v centru Harrachova. Budu psát trošku v emocích : právě tajeme nad krásnou vyhlídkou z terasy, vířivkou v koupelně a saunou, která je součástí přímo pokoje. Víc detaily raději nepopisuji. (škodolibý smajlík)

 Vybalujeme. Já se usmívám na manžela - stále stejně, celých třicet let! Mám prostě velkou radost, že jsem tu s ním .

Můj muž, bez romantiky, sbírá poslední drobáky po kapsách a sděluje mi, že si jde sehnat denní tisk.

"Počkejte tu na mě!" zněla poslední slova a zavřely se za ním dveře.

Vybaluji  tedy zbytek věcí, dopíjím welcome drink, odkládám si z oblečení co se dá - je příšerný vedro. Honím naši čubu, abych jí sundala obojek a pro změnu navlékla její sexy kalhotky. Je jí 16 let a bohužel  luxusní růžové hárací kalhotky s mašličkami,  jsme museli vyměnit za inkontinenční kaťata pro staré pejsky. Ale aby jí to nebylo líto, občas ji růžovou mašličku na plínku nakreslím a název "sexy kalhotky"  zůstal. Ona prostě sexy je.

Nejen hotelový pokoj je úžasný, schodiště, které je přímo proti našemu pokoji, seskládané z přírodního kamene, je  posvícené. Manžel nejde, a tak otevírám dveře pokoje a s mobilem jen  na prahu - si schodiště fotím. Haha.

Haha,  ale končí. Mezi nohama mi probíhá naše čuba ve svých sexy kalhotkách, evidentně za svým pánem. Já stojím stále mezi dveřmi, už nefotím, vlastně jsem ani nezačala. Snažím se rychlým pohybem ruky chytit za  debilní sexy kalhotky našeho psa. Nevolám,  v 16 letech je i sexy hluchá. Čuba táhne ale dál. Dostávám se do pozice jakéhosi rozštěpu, což znamená, že každou chvíli udělám provaz. Tak,  abych si nezabouchnula dveře - kartu od pokoje má muž a tak, aby mi v plenách neutekl hluchý pes. Provaz jsem neudělala. Dveře se zabouchly. Já držím v jedné ruce psí "pampersky",bez psa, ten utekl a v druhé mobil, na sobě mám černou podprsenku a bílé kalhotky.

"Bože!"

"Vždycky jsem sladěná...!" Jako by to teď někdo řešil.  Absolutně zbytečný detail řeším já. Jako kdyby teď někoho zajímalo moje prádlo. Začínám se modlit, aby nidko nešel. Nesmí nikdo jít, žádný host, žádný personál.  Jsme tu první den, sakra musím tu někde jíst a pít....s lidmi, kteří mě teď možná potkají. Nenapadá mě žádná inteligentní věta při pozdravu možných kolemjdoucích.

Naštěstí mám mobil. Hystericky volám. Radostí začínám poskakovat - asi jako debil, protože slyším jeho vyzvánění. Je za rohem - manžel. Vidím ho, jednou rukou se mnou telefonuje a nevěřícně se blíží ke mně, ve druhé ruce drží naší čubu.

"Ty jsi se zase předvedla!" - ne to neříká můj muž, to čtu v očích naší čuby. Manžel rychle otevírá náš pokoj.

Romantický wellness pokračuje - zapůjčením koloběžek. V životě jsem na tom nejela a ještě na horách. Když mi rvou na hlavu helmu, říkám si - nezklamu. Nezklamu svého muže a dokážu, že si mě vybral správně. Usmívám se!

"Na Čerťák vyjedeme lanovkou, neboj!" utěšuje mě manžel a já se stále usmívám.

Z lanovky mě na Čerťáku sundává obsluha, jen blondýna v úctyhodném věku "50!!" si připne batůžek k madlu tak, že "k sakru" při výstupu z lanovky nejde a nejde odepnout!

"No tak ji museli zastavit, no!?" manžel už se totiž neusmívá a vidím, že evidentně bavím veškerou mládež, která si taky vyjela na koloběžkách.

"Na co mám ksakru tu helmu!" skřípu zuby dalších pět kilometrů....., sliboval, že pojedeme jen z kopce. Samozřejmě, když ho dojíždím se zpožděním - úměrně své fyzičce, poslední půl roku jsem měla v ruce jen volant a myš od počítače. Vlastně ne, ještě žehličku.....tak když ho dojíždím - usmívám se...přece si mě s sebou vybral. A tak tlačím, odstrkuji se, tlačím a funím...a usmívám se, co mi síly stačí.

"Zázrak!" vyjeli jsme z lesa, před nám se otevřel krásný výhled na naše hory a hlavně - konečně cesta dolůůůůů.

Na opocený obličej se mi lepí mušky, cítím je i v nose a mezi zuby. Snažím se brzdit, jak mi manžel radí.

"Ali, jen pravou nebo oběma!" a tak se snažím - při tom občas zapomínám, že nemám kolo a tím pádem ani sedlo. Občas tedy i zadrncám lehce k příkopu. Občas zapomínám, že si nemůžu otírat pot za jízdy z kopce, občas tedy opět zadrncám lehce k příkopu.

Když už konečně dojíždím k prvním chalupám, kde je první občerstvení - spousta lidí - svého muže nevidím....Hledám, hystericky hledám - prostě není. Ptám se lidí u piva a dozvídám se, že jsem sjela ze zelené na modrou . "Bože!" chce se mi plakat.

"Kolik?" je můj další dotaz.

"Co kolik?" ptají se mladíci.

"Kolik kilometrů!" pláču pot.

"JO tak, jeden!"

Hurá! Tlačím tedy zpět do kopce jeden kilometr zelenou, odbočuji na modrou a ujíždím za manželem.

Sedí s objednaným pivkem a limčou pro mě u první hospůdky. Limčou s brčkem, ano tak vydrnkané ručky mám, že jsem za to brčko vděčna. Z obličeje mi obírá  nalepené jehličí a mušky, vypadá, že mě miluje.

Navečer odchází můj milovaný venčit sám. Napouštím si vanu a těším se na dobrou večeři.  Sedím zatím v županu na terase pokoje - párátkem vytahuji poslední zbytky lesa mezi zuby. Jeden skřipec na čele a druhý v drdolu. Sexy! Manžel venčí na louce před terasou. Pozoruji je. Přiběhl velký pes bez vodítka. Žene se přímo k nim. Nevypadá, že by jim chtěl ublížit, vrtí ocáskem, jen ale neví, že naše psí stařenka má ráda svůj klid. A tak čeká, až přiběhne blíž a dost ošklivě na něj vystartuje. Manžel bere naší čubu na ruku. S velkou omluvou dobíhá k mému muži pán v baseballce. Omlouvá se, ale to už  jeho pes  packami objímá mého muže, asi ho i pusinkuje, do psa vetřelce se pro změnu zakusuje naše fena .

"Ať si ten ošklivý pán odvede toho ošklivého psa!" volám.

Pán se samozřejmě omlouvá, už i směrem k naší terase - tedy i mně. Odvádí si už na vodítku svého velkého, roztomilého pejska.

"Víš, kdo to byl?" ptá se mě muž, když dorazí na pokoj.

"Dominik Hašek!"

"Hašek!" hlesnu a podívám se na tu parádu se skřipcem v zrcadle koupelny......

Wellness víkend pokračuje...

Skvělá večeře, saunička, úžasné sklářské a lyžařské muzeum. Vůbec se nám nechce domů.

Po snídani už zbývá jen dobalit zbytek věcí a domů.

Kde je pes????? Na snídali s námi nebyla. Tašky jsou zabalené a v pokoji není. Zbytečné volat hluchého psa. (smutný smajlík) Sauna, nic, koupelna, nic, lezeme i pod postele...terasa nás děsí, tam jsou dost velké mezery v zábradlí ...Sakra, jsem ji zastlala nebo zabalila do kufru?? Už nevím, kam se  dál podívat.....po dlouhých deseti minutách, kdy už manžel  odešel hledat  na chodbu...kdo ví, že? U nás, rovná se -  vše nemožné možné.

Tak po deseti minutách - hledání, volání hluchého psa - naše čuba vylezla ze skříně v předsíni.

Prostě tam byly mého muže boty, tak prý abychom je tu nezapomněli.

A tak závěrem.....v každém věku lze aplikovat wellness víkend, v každém věku lze prožívat neuvěřitelné a věřte, že tak se zpomaluje stárnutí! Zastavte se, rozjeďte se - kamkoliv...

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Alice Kopřivová | pondělí 4.6.2018 19:33 | karma článku: 30,48 | přečteno: 2290x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 546x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik