Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žením syna....

…ne teď!  Proboha! Až za čtrnáct dní ! Rozporuplný smajlík,  emoce, emoce, emoce…a trošku sentimentální blog!

Ne, není to nic, co by hroutilo můj svět. Jen cítím velké vnitřní vypětí. Schovávám ho v sobě a tak není naštěstí vidět. Když v amerických komediích otec hysterčí, že má vdávat svoji dceru a nechce, odcházím, protože cítím, že přehrávají a že to není realita. A …, když jsem se tuto zprávu dozvídám  já , sedám si z toho  na ….zadek.  Jasně, ptáte se proč? Sama nevím. Jsem citlivka? Ano. Už se to se mnou táhne celý můj život – emoce, emoce….atd.

Vše je naprosto v pořádku, můj syn se svojí Verunkou chodí a bydlí. Takže, když mi to řekli, můj první bezprostřední dotaz byl  /„Proč?“/ pěkně netaktní.

Ano, přímo debilní! Můj muž se na mě taky pěkně blbě díval a žádná zahraniční koprodukce nás nenatáčela. A asi jsem i lakomá !

Proč?  …

 Protože jsem si ho moc přála, prožila s ním každou minutu na plno, a teď ji ho mám dát?

Jasně, mám doma manžela a psa. Jenže já mám  pocit, že jí ho asi  u oltáře nedám!//Hodně vtipný  smajlík samozřejmě!

Být svoje vlastní snacha, začínám se bát!

Minulý týden mi volá družička nevěsty a s velkou prosbou mě žádá o průřez fotografiemi  syna,  připravují na svatbu překvapení pro novomanžele. Chce to tedy,  abych prohrábla staré fotografie Lukáše a dala dohromady synchronizovaně jeho život fotem.

A to mi neměla dělat!

Večer otevírám skříň, narvanou společných, rodinných  alb a fotografii. Jak dlouho jsem se v nich nehrabala?

Dlouho. Jdu až na dno krabice a bože, vypadl na mě 28let starý ultrazvuk. No, tak to nedám!!! ON vůbec nevyblednul, vypadá, jak účtenka ze supermarketu. Malý červík na účtence – a za 14dní se žení.

Manžel vyklízí pole, pouští si  fotbal vedle v pokoji. Já si jdu nalít skleničku vína, pouštím soul od Seala a začínám ……hrabat.

Když se narodil byl strašně krásný, byl vymazlený, špulil pusu, ze který mu šly bubliny a měl nádherně dlouhý řasy. Pozorovala jsem ho pár minut po porodu s manželem a pamatuji si, že jsem se na něj hrozně moc těšila, přenášela jsem totiž přes  týden. Každý den jsem jako blázen, co chce konečně rodit , jezdila trolejbusem do  špitálu s velkou taškou. Proběhla kontrola a s větou „Tak dnes zase ne! “ jsem mazala  domů.   

„Furt dva v jednom?“ smál se manžel, když dorazil domů z práce.

Manžel chtěl být u porodu!  „Tatínku, pomalu, v klidu, nezmatkujte a přijdeďte. Vaše žena začíná rodit!“ zavolali mému muži. Nejel, vybouchlo mu auto, běžel v noci těch sedm kiláků pěšky.

Do  pokoje mi ho pak strčili  v „doktrorském munduru“, zelená rouška, nemocniční nazouváky, stejně vyplašený, jako  já! Pak už jen sál a za  chvíli jsme byli „tři“!

 „Halo tady máma!  Budeme si na sebe zvykat!"//Zamilovaný smajlík .

Jenže, pak jsme zjistili, že musí na celkem banální operaci, která se ale pokazila, trvalo rok, než jsem si byla jista, že je vše v pořádku, v té době jsem  poprvé zažila absolutní pocit bezmoci , bolelo mě celé tělo a duše a chtělo se mi křičet na celý svět, že tohle  teda NE! A to jsme se znali sotva pár dnů.  Tady se možná ve mně vypěstoval ten nezdravý strach o něj,  a pocit, že mu musím být celý život hodně blízko.  Byla jsem pyšná, že mě můj syn nikdy, opravdu nikdy nezklamal. Že jsme k sobě měli naprosto otevřené dveře celé jeho dětství, dospívání i dospělost. Když už se mě ptali známí, jestli s manželem nemáme pro syna doma tak trochu „mama hotel“, vůbec mi to tak nepřipadalo. Když odešel bydlet s přítelkyní – pochopila jsem, že mi něco končí, život se svým dítětem.  Nechápala jsem kamarádky u kávy : „Ježiš, tak to já se těšila, až vypadnou z hnízda a budu mít víc času na sebe!“ Já se na to netěšila.

Běžný životní koloběh a  všechny etapy, co život přináší jsou naprosto normální,  správné a běžné jen se s nimi správně srovnat! Můj problém. A tak  se teď hrabu  nostalgicky v té spoustě fotek, co po mě chtějí, upíjím víno a cítím nějak divně stažené hrdlo .

„Gooool!!“  Ještě, že je ten fotbal.

Fajn!

Trošku odlehčím! Seal dohrál….

Před rokem se přesně v tuto dobu ženil můj kolega z práce a bral si moji kolegyni z práce. Oba jsou pro změnu dobří kamarádi mého syna. Svatba byla v pátek a tak jsem svým mladým navrhla, že je  odvezu. Sama jsem byla zvědavá. Prostě si odskočím  z práce a hned po obřadu se vrátím. Mladí  zůstávali. Vše jsem perfektně logisticky zvládla, v kolik, kde, čas přejezdu do druhého města. Paráda. Až do chvíle, kdy se Verča přestala spoléhat na svoji nastávající tchyni,/na  mě/ a pořádně si přečetla  nejen datum, ale hlavně čas! Sekla jsem se prostě o hodinu. Obřad, který byl v jednu, jsem všem prezentovala ve dvě. Všichni si rychle domlouvali změnu, a bylo to asi tak, že se do šatů a obleků místo v klidu doma, rvali už v práci. Když jsme dorazili, dělal si ženich legraci, že by tedy trošku protahoval  své „ANO!“ NO chvíli…. hodinu! Odplakala jsem si krásnou nevěstu, krásný obřad v zahradě plné růží na zámku a když mi strčili do ruky spoustu obálek, abych je jen podržela, v klidu jsem je po rozloučení v emočním rozpoložení odvezla. Ano, odvezla jsem jim po obřadu všechny gratulace, které dostali a měly se číst po krájení dortu. Druhý den odlétali na dovolenou. Takže si je četli až za 14 dní.

Tak za 14 dní! Uvidím, jestli jí ho nakonec přeci jen "dám" !  //Veselý smajlík

Autor: Alice Kopřivová | čtvrtek 16.8.2018 23:14 | karma článku: 19,55 | přečteno: 1003x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik