Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč to my ženy děláme…?

Proč na ty nákupy prostě nepošleme muže…? Vtipný blog o blondýnkách, které se myslí, že zastanou absolutně vše ......

Jedna blondýnka je moje kamarádka. Sice už by člověk řekl, že vzhledem k věku, je zralá a moudrá,  občas ale stále hektická a zbrklá.

Doma stavěli pergolu. Jenže si bohužel špatně napočítali dřevěné sloupky, nebo jim je špatně napočítala firma, prostě jeden chyběl. Moje skvělá kamarádka nečekala, až přijede manžel domů a protože pán, který pergolu stavěl byl její otec a měl už nějaké to letní pivko v sobě – rozjela se pro sloupek na pilu sama.  Pergola prostě musí stát ještě dnes! Naprosto ji chápu.

Na pile jí samozřejmě dřevěný sloupek ihned prodali, rozměr odpovídal velikosti jejího osobního auta –   kombíka. Kde by měl být tedy problém.  Jenže se nevešel. Hoši od pily už začali být opatrnější.   Sloupek by se měl asi odvézt jiným autem. Jenže kamarádka prostě potřebovala odjet teď. Pospíchala, jak jinak.

„To tam dáme, vždyť jsem to doma měřila. To se musí vejít!“

Šíbovali se sloupkem sem a tam a když už si mysleli, že mají tu správnou polohu, dveře kufru o pár „milimetříků“ nezavřeli.

„Sakra!“

„Tak pojedete pomalu a chytíme to jen provázkem dole!“  bylo vidět, že se už mé kamarádky  chtějí zbavit.

Poslední pokus posunout o těch pár milimetrů a zavřít dveře se ale zdařil.

Jen ten pán, co stál z druhé strany auta ztuhnul.

„Co je, Franto?“

Franta nemluvil.

Sice kufr  auta zavřeli, ale sloupek se "fest" opřel o čelní sklo a jedním rohem ho prorazil. Lehce, něžně vykukoval růžek ven.

„Takže teď už ho asi vyndávat nebudeme, že?“ opatrně a snad i  trošku žertem komentovala stav kamarádka. Personál pily  vyřízené stál a jen koukal.

„No, ale odjedu, že?“ další opatrný dotaz kamarádky byl taky  bez odezvy.

Odjela!  Věděla, že když sloupek,  pracně vyndají, vysypou komplet celé sklo. Odjela, ne domů, ale rovnou do servisu pro nové čelní sklo. Odjela, i  se sloupkem ! A jela tak oparně, jako by vezla rodící ženu do porodnice!! Ten nejdražší skleněný lustr  na výstavu!! Vražený dřevěný sloupek do čelního skla!!!  Dovedu si naprosto přesně představit, jak se celý tým autoservisu šel podívat, s čím tam ta paní  přijela.

„Běžně skla měníme, ale tohle?“ smál se majitel.

„Na počkání?“ zašeptala s prosíkem kamarádka.

Sloupek domů  přivezla, dokonce i v tom samém autě a dokonce i s vyměněným čelním sklem.

Tatínek si dal jen o pár piv víc a vůbec nezaznamenal, že to vzala objížďkou.

„Ještě, že jsi pro něj jela Ty, kdyby pro něj jel Tomáš, bůhví, kdy bych to dodělal!“

Manželovi ale svůj příběh raději kamarádka nevyprávěla.

 

Druhá blondýna jsem já, taktéž s ohledem na věk, bych měla být rozvážná a moudrá a věci domýšlet. Syn se snachou odjeli na dovolenou a požádali nás – myslím mě a  manžela, abychom jim vyzvedli skříňku.

„Bude rozmontovaná, ale je dřevěná, tak asi bude těžká, mami!“ upozorňoval mě můj  syn.

Jenže ten den manžel odjížděl služebně brzy ráno pryč. Odpoledne se mi už nikam nebude chtít, říkám si a pro skříňku jsem se rozjela sama. Co by na tom bylo k nezvládnutí, že ? Což o to, do vozíku mi pomohl personál, u pokladny jsem to  nákladem také celkem slušně vybalancovala, když pominu pár sražených věcí z regálů. Ale u svého auta na parkovišti  jsem  začala přemýšlet, co dál. To že do kufru tu váhu sama nedám, mi bylo jasné. To, že krabice půjde  na zadní sedadlo, protože ji prostě sama nikam jinam nenarvu -  bylo asi jediné řešení. Takže začala komedie. Zakotvit vozík se skříní, aby mi neodjel k úplně jinému autu na parkovišti. To se moc nedařilo. Vyjet svým vozem z parkoviště na výstražných, abych dostatečně mohla otevřít boční dveře, nikdo mě nesrazil  a já pak mohla v dostačujícím prostoru manévrovat. Jenže vozík má hbitá kolečka. Takže v kostýmku a lodičkách,  jsem tančila ráno po parkovišti. Auto na výstražných uprostřed silnice a já s velmi čipernými kolečky vozíku a velkou krabící. Naštěstí, ne moc dlouho – starší pán o berlích a  jeho  žena, co parkovali vedle mě, mi pomohli. Sice jsem se trošku obávala té kombinace  berlí a krabice….a co můj lak nového auta?  Ukápla mi ale slzička dojetí , že jsou okolo lidé, kteří nejsou lhostejní a jsou hodní. …….Nebo spíš potřebovali, aby ta trhlá blondýna přestala  tančit a  bránit  silničnímu provozu a oni mohli bez problémů odjet?????..... Ne!  Přikláním se k první variantě .  Nakonec se totiž přidala ještě paní, co parkovala z druhé strany, mimochodem také blondýna. Takže se mnou vlastně soucítila  a  pomáhala mi z druhé strany  krabici protlačit. Mimochodem také v kostýmku a lodičkách, asi také do práce.

„Proč  pro to nepošlete manžela?“ ptal se pán o berlích.

Ano, proč? Protože jsem….., nechci říct blbá, ale stejně netrpělivá a hektická, jako moje kamarádka.

Poděkovala jsem všem zúčastněným a hrdá, že jsem to „dala“  odjela do práce.

Na poslední křižovatce před vjezdem do služebních garáží jsem zastavila na červenou. Ani jsem moc rychle nejela, tak to bylo jen "přibrždění"……asi.

Skříňka v krabici hnula! A ze sedadla hupsla dolů!  Při té příležitosti mi posunula sedadlo řidiče do polohy pro trpaslíka. V tu chvíli,  nevím proč, ale začala jsem se už neskutečně smát.

Dojela jsem do práce, pracně skříňku s kolegou srovnala, aby už nezlobila a jezdila s ní ještě týden, než se moji mladí a milí vrátili z dovolené. A  už si ji sami vyndali a odnesli domů.

Ani já jsem tento příběh doma nevyprávěla.

 

Ponaučení? Žádné! Stejně se nezměníme. Na velký nákup do supermarketů pro mléko a věci "v akci"  taháme manžela, aby nám pomohl s těžkým nákupem – pro to ostatní si jezdíme zásadně sami. /veselý smajlík

 

 

 

Autor: Alice Kopřivová | pondělí 24.9.2018 7:50 | karma článku: 16,82 | přečteno: 786x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik