Moje ranní sabotáže!

15. 05. 2020 11:33:44
Rána nám otevírají dny, tak proč sakra já, vstanu-li brzy, nejsem natěšená a nemám radost? Jsem totiž chronický odkladač všeho – i minut, kdy mám vylézt z postele.
A pak to samozřejmě podle toho vypadá. Hledám si večer nějaké cíle, které by mě ráno rozhýbaly, motivuji se jako blázen a natěšená jdu spát. Dočtu se o tom, že víc jak 9 hodin spánku už souvisí s depresí, obezitou a zvýšenou úmrtností. Bože!! Existuje šest bodů úspěšného časného, ranního vstávání: 1. Odnést budík do co nejvzdálenější části místnosti – donutí nás to vstát. Nesu ho tak daleko, že ho ráno neuslyším. /haha 2. Umýt se ledovou vodou. Tady stačí napsat „Brr“. Jasně, že to nedám. 3. Očistit si jazyk. Tady nechápu, každopádně slušně řečeno „Po ránu bych se pozvracela“ 4. Vypít sklenici teplé vody. Tady stále zvracím 5. Dokonce si k tomu sednout na bobek? Cvičení úplně vypouštím, hned po zvracení. 6. Poslední bod – Vstát s radostí? REALITA: Budík nemám, snažím se vstát na nařízení v mysli. Pak to ale podle toho ráno vypadá. Hypnotizuji digitální hodiny s tím, že „Ještě pět minut a stíhám to!“ Do deseti minut mám ranní hygienu, včetně make-upu. Dalších pět minut oblečení! (prásknu na sebe, že to si už raději připravuji večer). Zkušenost mojí babičky, kdy také po ráno děsně pospíchala a když si v práci sundala kabát, zjistila, že z halenky jí dole vykukuje jen kombiné. Naštěstí – co kdyby to bylo teď, kombiné se už totiž nenosí. Takže já, totálně vyšťavená, stále něco hledajíc, odcházím. Střih: Cestou hledám klíče, auto. Vracím se zpět, buď pro ty klíče, nebo odložit domácí obuv a skočit do lodiček. Skoro už vytáčím policii, protože si zásadně nepamatuji, kde jsem sakra včera večer sehnala místo na parkování. Není to opravdu tak dávno, kdy jsem si celý den myslela, že mám nateklé oko. Omyl, jen jsem si ho ráno zapomněla dolíčit. Sleduji přes stůl kolegyni a obdivuji její originalitu. V každém uchu jiný šperk. Tedy vzhledem k tomu že je výstřední, barevný a velký, v poledne se jí raději zeptám. Vyřízená běží na toaletu a drží si obě uši. Asi taky ráno řešila minuty /haha. Už se vrátí bez naušnic a jen suše dodá „Taky jsi mi to mohla říct dřív!“ V hlavě se jí promítají všechny dopolední schůzky. Trumfla ji pak jiná kolegyně, která do práce dorazila s natáčkou. Bohužel nejezdí autem, to by ji na tom čele viděla v zrcátku. Jezdí trolejbusem a tam zrcátka nejsou / vychechtaný smajlík/. Uklidňuji jí „Neboj, všichni určitě ještě spali!“ A já? Ráno jsem se vypravila na schůzku do České Kamenice, vyšla jsem z domu, no vyšla, vyletěla. Kostým, lodičky a taška s noťasem. Rovný chodník, žádné náledí, žádný kamínek. Z elegantního poklusu jsem se dostala do neelegantního pádu. Z protějšího domu, z lešení, přestalo pohvizdování dělníků. Obsah tašky mi začala sbírat paní o holi, která šla kolem. Já začala stahovat sukni přes zkrvavená kolena. Hodinky ležely dokonce o kus dál. Sedřená zápěstí, z kolena koukaly zabodnuté kamínky a z holeně mi fest tekla krev. Jak po brutálním znásilnění, jsem běžela zpět domů. Do sukně to už nešlo, narvala jsem na sebe kalhoty. Když to shrnu, na schůzku jsem dojela přes lékárnu, kde, když jsem vyhrnula nohavici, a strhla si už zasychající krev, magistra bolestí jen zasyčela. Nevím, jestli mě dokáže něco donutit ke změnám. Nevím, jestli jsem k pochopení pro toho, kdo si je schopen ráno hodinu přivstat, v klidu se nasnídat, přečíst si aktuální zprávy, pokecat si třeba se svým psem a v absolutním klidu odejít do práce. Někde jsem četla, že život začíná po padesátce, tak se nechám překvapit, třeba se dokážu změnit. Všem prima den a vstávejte s radostí!
Autor: Alice Kopřivová | pátek 15.5.2020 11:33 | karma článku: 17.30 | přečteno: 543x

Další články blogera

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma článku: 18.52 | Přečteno: 476 | Diskuse

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma článku: 19.97 | Přečteno: 535 | Diskuse

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma článku: 13.99 | Přečteno: 356 | Diskuse

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma článku: 10.88 | Přečteno: 289 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 5.83 | Přečteno: 106 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.49 | Přečteno: 8368 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.22 | Přečteno: 422 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.05 | Přečteno: 656 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 575 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1201

Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...