Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Karpály

Po své babičce jsem toho zdědila fakt dost! Velký srdce, velký emoce, elán a zbrklost. Drobné prsty, pár chlupů na bradě.

Vždycky, když babička „doštrykovala“, vzala do ruky malý míček a u televize ho mačkala, jako by ho nutně potřebovala vyždímat. Nechápala jsem proč. Teď u to vím!

Neštrykuji, ale občas mě v noci vzbudí mravenčivý pocit v dlaních, to pak vystřelím ruce do předpažení, samozřejmě v poloze ležmo. Můj muž se děsí, myslí si totiž, že bude následovat náměsíčný pochod bytem. Někde cestou seberu svíčku a budu ho strašit.  Já si mezitím mnu prsty, jakmile procitnou – zalehnu a spím dál. Můj muž má děsivý zážitek, no jo no, víc se dívá na horory.  Ráno se pak dozvídám, jak vypadám v noci děsivě a že to mnutí prstů, vztyčených ke stropu vypadá, jako kdybych čarovala / haha.

Trošku se mi přidaly bolesti a tak v noci už jen nemnu, ale vzpomenu si na manželovo ibruprofenové náplasti na krční páteř. Bez předpažení vstávám, potichu, s vrzáním dvířek skřínky, /musím mu říct, aby je namazal – škodolibý smajlík/, vytahuji náplast.

Ráno  s úlevou! Náplast fakt zabrala. Je sobota, miluji kafe do postele s rozečtenou knížkou. To, že i chleba s medem, to už je na „tajňačku“. Potichu lezu zpět do postele. Z podlahy u postele sbírám Halinu /Pawlovskou/, // dárek od manžela k svátku//! Po dočtení Sedmikostelí a Šikmého kostela jedna a dvě na ni došlo taky. Jen tedy oddychové čtení  typu mé Nenamalované . Název zní jasně  „Zážitky z karantény“. Nuda, nuda, jen se vaří…. Takže s brufenem na rukou a kafem v posteli sjíždím písmenky do karantény a ejhle, kromě koprovky, bujonu i  bolesti zad a alergie?

U nohou se mi něco lepí, všímám si, že mi na levém zápěstí chybí kus náplasti. To už se otáčí v posteli můj muž, reklama na dobrý kafe zafungovala ? Voní fakt skvěle. Nebo mu ten hrnek v posteli vadí? Chleba s medem už jsem naštěstí do sebe narvala. Probírá se i náš pes, u nohou. Zatím vidíme jen ocásek co buší radostí do peřiny. Vrtí ocáskem čím dál víc a na ksichtu, tedy lehce pod čumákem mu visí můj kus badáže, tedy můj kus náplasti.

Na první pohled je vidět, že manžel úplně nevnímá aromatickou ranní kávu /romatickou – srdíčkový smajlík/ , mám pocit, že  se mu dokonce zvedá žaludek. On, na rozdíl ode mě neví, co naší čubě visí u  huby. A jak jí tak tu náplast strhnu, pes zařve /zakňučí …a ten zbytek aromatické – romatické kávy nám zvrhne do postele.

 

Ty karpály budu muset rozhodně začít řešit, všem krásnou sobotu!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Alice Kopřivová | sobota 19.3.2022 10:02 | karma článku: 17,23 | přečteno: 697x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 539x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 368x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 291x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik