Gravitační test

13. 02. 2016 21:10:21
Dnes přidávám, v intimitě, trošku vice otevřený blog. Dámy, / pánové mi dnes odpustí/ nic není v našem/žádném věku tragédie, vše se dá brát s humorem. Kdo čte mé blogy pravidelně, ten se nediví, ten už ví. Smajlík!................

To, že mám celoživotní bordel v pravidelnosti ženských měsíčních cyklů, mě při týdenním skluzu nechává ještě klidnou. Teď je to už ale čtrnáct dní. Kamarádka mi u kávy pláče, že se po pětačtyřiceti za každou periodu modlí.

"Dřív jsme se bály těhotenství, teď přechodu!"

"To nemyslíš vážně?"

Uklidňuji se tím, že se jedná o běžné zpoždění z exotické dovolené, a to mám skoro vždycky.

Jdu do lékárny! Raději chci mít jistotu. Přece jen........!

Dnes už jsou lékárny samoobslužné a tak, abych nemusela těhotenský test hledat, požádala jsem magistru o pomoc.

„Prosím vás, kde tady máte gravitační test?“

Paní magistra na mě chvíli nechápavě zírá. Já nechápavě zírám na ni.

„Gravitační??? Myslíte asi gravitest, že ?“

Bohužel chvíli mi trvalo, než mi došel ten rozdíl slov. A tak jsem chvíli ve svém zralém věku koukala pro změnu jako idiot já. A tak jsem se zmohla už jen na „Ano“.

Prodavačka mě vede ke zboží, které požaduji. Hlavou se mi honí slova typu gravidita, gravidní a pane bože i gravitace! Evidentně je dnešní doba na testování tohoto druhu hodně připravena - regály jsou plné gravitestů . Vybírám si tedy ten, kde je uvedeno velkými písmeny "99% úspěšnost" . Beru si pro jistotu dva a odcházím jako vítěz k pokladně. Škoda, že tam nestála ta stejná prodavačka, mohla se pobavit hned dvakrát. To já ale zjistila až za chvíli doma.

Ano, doma jsem rozbalila návod a čtu....katastrofa, bože, mám si sepisovat denní teploty, v balení je jakési kapátko?? Vždycky se jednoduše počůral papírek a bylo to. No, říkám si – asi je ta 99% jistota složitější proces. Čtu dál a dál se divím, co mám všechno udělat. Děsně musím čůrat a zatím pořád nevím kam. Obracím návod a čtu ho pro jistotu i ve slovenštině a najednou to vidím! OVULAČNÍ test, kdy je 99% úspěšnost početí!!!! Bože, stále musím neskutečně čůrat. No, tak se alespoň dozvím, že jsem ještě plodná. Do lékárny nemám odvahu už ten den jít.

Je to dobrý, ve svých skoro 47letech vím na 99%, že jsem ještě plodná, žádný přechod to není!.

Druhý pokus tedy dávám o dva dny později. Tentokrát test kupuji správně. Hlavně si dávám pozor na správnou výslovnost "gravitestu". Dozvídám se, že nejlepší je test provést po ránu.

" Dobře!" děkuji magistře v úplně jiné lékárně.

Následující den ráno odcházím již s prostudovaným letákem na toaletu. Jenže! Mám papírek, plný močový měchýř, ale nemám brýle. Dioptrické brýle! Nestíhám si pro ně už dojít. Rozespalá test tedy dělám na slepo. V duchu si říkám, že tohle už asi nemůže být ani možný. Že jsem asi blázen. No jasně, když si konečně dojdu pro brýle do kuchyně, zjišťuji, že jsem to, co mělo zůstat "suché", kde se mají objevit ty popsané čárky - suché nenechala, žádné čárky se tak neobjevily.

Třetí pokus a to už si říkám, že pokud se už teď nechytím, další lékárna u nás prostě není. Pro jistotu jsem si krabičku kvůli názvu vzala s sebou. Tentokrát je lékárna pultová. Když je na mě řada, vytahuji krabičku na pult, bohužel jsem si neuvědomila, že jsem použitý test, tj. počůraný proužek papírku zasunula ráno zpět do krabičky. Ta teď zůstala na pultu pootevřená a jak se otevřely dveře s dalším zákazníkem, krabička se posunula a vánek vynesl můj počůraný proužek ven. Ano, jako peříčko v nějaké romantické pohádce. Bohužel doletěl přímo tam, kde ke vší smůle měla paní magistra oloupané a vzorně rozkrájené jablíčko v mističce. Myslím, že si na něm do té chvíle pochutnávala. Ten použitý testovací papírek přistál přímo v té misce. Jako naschvál! Je mi zle, vůbec nevím co mám říkat, jak se omluvit. Tohle příšerný divadlo sledují další zákaznici, kteří do lékárny přišli po mně. Magistra zachovává dekorum, asi s žaludkem v krku vysypává svá jablíčka včetně mého počůraného testu do koše, chvíli se zamyslí a pouští do koše i mističku, prodává mi další test.

A ten byl samozřejmě negativní!!!!!!!!!!!

Autor: Alice Kopřivová | sobota 13.2.2016 21:10 | karma článku: 19.86 | přečteno: 841x

Další články blogera

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma článku: 18.52 | Přečteno: 476 | Diskuse

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma článku: 19.97 | Přečteno: 535 | Diskuse

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma článku: 13.99 | Přečteno: 356 | Diskuse

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma článku: 10.88 | Přečteno: 289 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 23.56 | Přečteno: 392 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 296 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 515 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1201

Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...