Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsal jste to spravne, to ja si to spatne precetla.Sice uz jsem doma, ale plna dojmu...chalupy tam jsou pekne vsechny <3 , krasny vecer preji

0 0
možnosti

J69a54n 27Š89u40r51c

4. 9. 2016 10:25

Děkuji za krásný článek. Jezdil jsem každý rok do Velké Úpy už od 5 let a tak to tam kolem velice dobře znám. Chata podniku kde matka pracovala byla vysoko pod lesem ve stráni přímo proti Portášovým boudám. Byla to typická horská červenobílá roubenka bez elektřiny. Svítilo se petrolejkou a na vaření se muselo chodit do lesa na dříví, jinak by oběd ani večeře nebyla. Nejkrásnější byly večery na terase před chalupou kdy jsme viděli jak se na protější stráni postupně rozsvěcují chaloupky. Z té výšky ve stráni bylo vidět až do Pece p/Sn. Byla to prostě nádhera....

Mám východní Krkonoše prochozené jak se říká křížem krážem a ještě v mém věku 70 let se tam moc rád vracím. Vzpomínky na krásné časy když jsem tam jako malý kluk jezdil na prázdniny se nedají zapomenout. A proto se tam stále rád vracím.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za úžasnou reakci na můj článek. Chaloupky, v kopci Portášek jsou krásné, Vaše vzpomínky musí být tedy stejně silné, jako mé . Ještě jednou upřímně moc děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik