Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovedu si Vás všechny při návštěvě kina živé představit a bavim se..;-D:-)Nechodim do kina často, ale když jdeme tak si rádi vybíráme odpočinkové filmy.. takže možná na něj manžela " dotahnu ".

0 0
možnosti

Jó a Firtha mám moc ráda, na nového představitele jsem taky zvědavá ......Grant s jeho " psima " pohledama ve všech svých filmech občas už nudi...

0 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno. I jako chlap jsem se pobavil.

A to jsem ani Bridget Jonesovou neviděl, ani jedničku ani dvojku, ani trojku, A rozhodně nehrozí, že bych to napravoval.

Ale váš blog mne neskutečně pobavil, že jsou ještě lidi, kteří umějí žít.

A pozdravujte kamarádku Janu: má slova jsou jí určena rovněž.

1 0
možnosti
Foto

jééé, děkuji za skvělou reakci, to byl můj cíl....pobavit!R^

0 0
možnosti
Foto

H40a55n14a 84V94l86k19o70v25á

18. 9. 2016 17:04

Každý máme svého koníčka - a pokud manažerka z vaší práce dělá uvaděčku, klobouk dolů...krásný koníček. Taky bych ho chtěla dělat, ale mám psíka, se kterým musím ven:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS