Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Šatičky

Ne, že bych chtěla někoho nutit ke lhaní, a už vůbec ne, někoho  kazit. Ale, každá snad máme svá tajemství. Vždyť i muži mají své dny.

Opět v časovém skluzu přijíždím domů, sprchu nestíhám na přejezd do druhého města na akci modního salónu mám přesně čtyřicetpět minut. Převlékám se, měním plán, sprchou prolítnu, doladím make-up, šaty jsem si naštěstí připravila včera večer.

Sedám do auta, cestou nabírám další dvě kamarádky a už ze mě pomalu opadává celodenní stres, začínám se usmívat a těšit na dámskou jízdu. V autě začíná panovat super atmosféra, překřikujeme se navzájem, prskáme smíchy  a i místo na parkování v centru máme brzy. Paráda. Pětačtyřicet minut na přejezd stačil. //palec nahoru

Vystupujeme z auta , šok a podlamují se mi kolena. Kamarádka má stejnou koženou bundu - jako já. Vzhledem k tomu, že je celkem výstřední/ ta bunda/ a sytě červená/ta bunda/. Budeme na přehlídce opravdu k sežrání. Ksakru nakupujeme ve stejných obchodech? Jedna z nás ji musí bezpodmínečně sundat! Dobře, sudnaváme ji obě. Kamkoliv jinam, ale na modní přehlídku takhle - fakt ne.

Házíme bundy do auta - obě a se smíchem se  odcházíme bavit, bavit, bavit.

Přehlídka - super.

Opět si říkám!

 "Haló paní, proberte se , máte plné skříně, nic nepotřebujete, jedete se kochat!"

Odjížím s krásnými šaty. Super pocit, vešla jsem se do těch, co měla na sobě modelka. Chápete, padesátka na krku a já je z ní sundala. Ohlas byl takový, že mi majitelka salonu už jen ustřihla cedulku za krkem a já si je prostě nechala na sobě. Fakt mi slušely. Nekecám.

Byla káva, byl pokec, úžasný večer, já vyvětrala rovnou i nové šaty a jelo se domů.

Cestou jsem opět vyklopila obě kamarádky doma a kolem jedenácté večer jsem parkovala před vlastním domem.

Jenže!

 Já v těch šatičkách asi nemůžu domů. Tedy můžu, ale slíbila jsem nejen sobě, ale i manželovi, že fakt nemám potřebu zrovna v modním salonu zase utrácet. Šatičky byly nejen krásné a slušely mi, ale i nepřehlédnutelné. Jela jsem ve sportovních šatech a kožený budně, přijela bych jako z plesu.

"Ne, to nejde!"

Nastartovala jsem auto a popojela kousek dál, dál od pouličního osvětlení.

A tady to začalo! Nápad, že se převléknu zpět,  by nebyl zase tak ulítlý, ale člověk si občas neuvědomí ty následky. To, že jsem musela do spodního prádla , v poloze sed, se  možná s trochou fantazice a mojí mštností dá představit.Když už ale tak sedíte v tom spodním prádle, v jedenát večer v autě a právě okolo prochází postarší pán s pejskem....No, nevěří svým očím, mžourá a čučí do auta, čím dál víc a čím dál blíž k autu . Vy pak ve finále zjistíte, že odpolední oblečení jste si zavřela do kufru u auta. Můj  pohled  beznaděje na pána s psíkem -  avizuje že mám problém.

"Proboha, nechoď sem!" šeptám.

Jde, naštěstí se jen dívá, nic neříká a já se připitoměle  usměji. Naštěstí jde dál. Ještě dva pejskaři a omdlím.

Začínám řešit prekérní situaci, buď na sebe narvu zpět ty šaty a prostě doma vystvětlím, že nejsem šetřivá, nebo prostě vyběhnu z auta a ty pitomý hadry z odpoledne si z kufru  v tom spodním prádle vyndám.

Třetí řešení vyhrává. Pracně na sebe rvu ty nový šaty znovu, lezu z auta a nadávám si , vyndavám z kufru tu pitomou ingelitku. Sedám zpět do auta a opakuji celý proces znovu: pracně sundat a pracně nandat...

Doma hraje v obýváku televize.

"Ahoooj" slyším příjemný hlas svého muže. V televizi běží fotbal, takže nezvedá vůbec oči, neotočí za mnou ani hlavu.  Procházím, absolutně bez problémů, skoro kolem něj, stačím si postavit v kuchyni ještě na večerní kávu a jdu dál do ložnice. Své nové šaty uklízím  do stříně. Fotbal končí ...prý za hodinu. //veseleškodolibý rozchechtaný smajlík//

 

 

Autor: Alice Kopřivová | čtvrtek 5.10.2017 11:51 | karma článku: 24,47 | přečteno: 1183x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 518x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 368x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  20:49

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Strach z migrace i rebelie proti levici. Mladí Němci se přiklánějí k AfD

5. května 2024  20:15

Čekali byste, že mladí Němci volí hlavně Zelené nebo jiné levicové strany? Omyl Roste podíl těch,...

Méně teorie a faktů, více praktických znalostí. Blíží se reforma školních osnov

5. května 2024

Premium Ministerstvo školství chystá změnu toho, co a hlavně jak by se měli žáci na základních a středních...

Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník

5. května 2024  19:10,  aktualizováno  19:48

V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik