Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Provždy nebo navždy?

V úterý mám 30 let, nemyslím věk, ale společných let se svým mužem......Jaroušem/ zamilovaný smajlík

Dřív jsem si myslela, že když někdo slaví perlovou svatbu (pro/přežitých 30 let manželství) už brzy umře. A jsme v tom taky..., zbývá ještě korálová, rubínová,...zlatá a diamantová. Nemám žádný recept na dlouhověkost kvalitního vztahu, fakt ne. Nebo asi takhle, on není! U nás to totiž někdy byla venezuelská telenovela jindy velký hokej. Je fakt hodně "nutný" se sehrát. //proto ten hokej. Můj muž Jarouš se jen potřeboval zklidnit, já pro změnu dozrála do akční a tolerantní zmatkařky. Občas tedy ještě bojujeme jestli ta bílá je opravdu bílá…., ale to už je fakt kosmetická záležitost. Jarouš vystudoval během našeho manželství vysokou školu právního zaměření. Já během našeho manželství vystudovala vysokou kojící, žehlící, prací, vařící, pečící. Jarouš se zklidnil s potřebou stále někoho "učit", pozor ne - poučovat. Já mluvím, pak přemýšlím…. Takže jeho roztomilá upozornění typu: „Proboha neříkej mi PLATNOST zboží, ale TRVANLIVOST! Platnost mají zákony, ne jogurty, brouku!" šeptá na mě přes půl supermarketu a asi se za mě trošku stydí…! „Ty kytky ještě nesázej, ty ti určitě promrznou…!!“ …..promrzly a je rozpačitě naštvaný! „N-e-p-o-s-p-í-ch-e-j ! Nebo pospíchej, ale pomalu !“……když sebou někde fláknu a on mě pracně zvedá ze země se strachem, jestli jsem se někde nerozbila. „Friskies je žrádlo pro psy, ty si piješ Frisko!“ lehké upozornění na večeři se známými, abych se tímhle směrem raději neventilovala. Jinak je zlatý…, precizní tak, že nad ním netrpělivě postávám, když něco opravuje nebo tvoří. Já mám vše „odfláknutě“ hotový hned, takže následuje dlouhý komentář, co je kde špatně , slušné lamentování v rozvitých větách, většinou už stejných….! Je ale určitě rád, že mě má. /smajlíkový srdíčko Sice si skvěle zabalí kufr, bágl, nastuduje zemi, kam se jede. Naprosto dokonale ovládá historii, že jsou i místní taxikáři v transu a ptají se, jak dlouho tam žije./haha Když se ale mají probojovat dobrá místa, použít ramena a trošku drzosti, chytit vstupenky, vyhandlovat, vysmlouvat, vyreklamovat –nastupuji jáááá! Stále tu vidíte tu dokonalou souhru? Já jo!!!!!! Třeba včera ráno na chalupě. Zařvu si a oba psi sedí a dávají pac! Muž si v klidu lehne, hop a jeden mu leží přímo na obličeji a druhý stojí na břiše. „Sundej je ze mě, nebo se zblázním!!“ Ondra Vetchý v Báječných létech pod psa vyřešil svůj problém tak, že si v dílně vyrobil truhlu. Můj muž už nějak podezřele dlouho také truhlaří v dílně. Vyrobil už třetí budku pro ptáčky a jede dál. Před chvílí přišel do kuchyně, něco mi povídá. Já : "Proč šeptáš? On: "Já nešeptám! " Já: "Jardo, šeptáš!" Miluji Tě! 21.4. 1990 jsem se nespletla!

Autor: Alice Kopřivová | pondělí 20.4.2020 10:32 | karma článku: 18,16 | přečteno: 538x
  • Další články autora

Alice Kopřivová

Až i vás posere pták!

Když tě potká ptačí nehoda, ...no prostě tě posere pták, říká se, že to přináší štěstí, tak něco podobného potkalo dnes i mě. Navíc, pták si nevybírá a já dnes taky úplně ne!

26.1.2024 v 21:37 | Karma: 18,77 | Přečteno: 515x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Co nám vadí při létání?

....a tak toho je celkem hodně, ne? Včera jsem v rádiu poslouchala zajímavou topku deseti věcí, které nás obtěžují v letadle, zbystřila jsem a občas se fakt bavila....

20.10.2023 v 14:46 | Karma: 20,19 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Marně hledám - cokoliv!

Někdo hledá smysl života, já klíče, mobil nebo brýle. Pro co jdu do ledničky? Ptám se, když ji otevírám. Přemítám hrůzou v autě, co ta žehlička. Znáte to?

27.9.2023 v 13:05 | Karma: 14,31 | Přečteno: 368x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Adrenalin - útok nebo útěk!

Adrenalin je základním hormonem stresové situace.Vyznačuje se zúžením periferních cév, urychlením srdeční činnosti, rozšířením zornic a aktivací potních žláz. A tohle všechno já běžně znám a mám.

6.8.2023 v 18:46 | Karma: 10,88 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ona

Alice Kopřivová

Řeklo by se, zuby – nehty…

..žádná politika, žádný americký triller, žádná česká komedie ani italská detektivka, horor už vůbec ne, jen obyčejný příběh, tak jak jsem to nechtěla.

19.7.2023 v 19:13 | Karma: 16,93 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Taxikáři říkal, že postřílí několik lidí. Policie u duševně nemocného našla pušky

2. května 2024

Psychiatrický pacient si na internetu koupil tři funkční historické brokovnice a tvrdil, že je...

Odbrzděná dodávka se zmrzlinou vjela do davu dětí, několik je vážně zraněných

2. května 2024  15:55

Na západě Kyrgyzstánu najela během kulturní akce do davu desítek dětí ve věku od 9 do 16 let...

Poslanci mohou jednat i přes noc, ANO a SPD odmítají výpověď bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  15:53

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zákoníku práce. Stínový ministr práce a sociálních věcí Aleš...

Bez krytí celníky by Březinova skupina nefungovala, řekl žalobce v závěrečné řeči

2. května 2024  12:49,  aktualizováno  15:38

Soudní projednávání vynášení informací z Celní správy členům tak zvané lihové mafie se dnes dostalo...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1209x
Úsměvy, ale  i smutné chvilky k zamyšlení, příběhy, které nás naplňují a učí žít. Jsem ráda obklopena lidmi, kteří mi život zpestřují, jsem jim za to vděčna. Od mládí jsem si psala deník, skoro deset let. Možná i proto jsem už tehdy brala život až moc vážně. Zůstalo mi to dodnes, všechno až moc detailně řeším,  i když to stejně neovlivním. Každopádně to má i svá pozitiva, snažím se celý život absolutně vychutnat a naplno prožít každou minutu, jako kdybych stále vnímala nenávratnost času. Všem kteří se se svými příběhy v mých knihách objevují upřímně děkuji. Něco úžasného – lidské osudy jsou velmi často sobě tak podobné, nevyzpytatelné a velmi barvité, já  jim jen   trošku  pomáhám, když o nich píši  – kořením je. Příběhy  chaotické, vtipné, někdy strhující. To zbožňuji. Záznamy  života „MEA CULPA“, příběhy které mi dávají šanci psát.“A o tom to vše je!“

V roce 2010 jsem vydala knížku "Povidání pro kamarádky". V roce 2015 nakladatelství Jota vydalo moji druhou kníhu "Nejsem namalovaná".

Seznam rubrik